ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΠΑΝΘΡΩΠΙΑΣ

1)ειλικρινα μπραβο στην κ.Διαμαντακου για το αρθρο της στα νεα το οποιο αξιζει να το δειτε...εδώ
προσωπικα δεν εχω να σχολιασω τετοια καραγκιοζιλικια οπως αυτο το τηλεσκουπιδι που σχετιζονται με την εκμεταλλευση του ανθρωπινου πονου για το κερδος! κριμα μοναχα γιατι η κοινωνια μας αποδεικνυει για αλλη μια φορα οτι ειναι σκαρτη...

2)επισης θελω και εγω να καταδικασω την ανεπαρκεια του κρατους μας και απλα δειτε τι εγινε σημερα με το νεογνο και την ανεπαρκεια του εκαβ που το σκοτωσαν... το νεογνο γεννηθηκε στο τζανειο και ηταν μολις στον 7ο μηνα κυησης με βαρος περιπου 2.200kg με αποτελεσμα να πρεπει να μεταφερθει στο αγια σοφια που λειτουργει ειδικη μοναδα για νεογνα. ετσι γιατροι και συγγενεις εκαναν συνεχεις κλησεις και παρακαλουσαν για ενα ασθενοφορο το οποιο εφτασε 4 ωρες αργοτερα οταν πλεον ηταν αργα! κριμα και τα θερμα μου συλλυπητηρια στους γονεις! και πειτε μου αν ο πατερας βουταγε ενα οπλο και τους καθαριζε θα ταν οξυθυμος η θα μιλουσαμε για καταδικαστεα πραξη ή για υστατη δικαιωση; μονο αυτο αναρωτιεμαι...

3 comments:

Paranoia said...

Ένα καλησπέρα,καλό μήνα
φοβερό σχόλιο...

AVRA said...

τετοιες στιγμες το εχω σκεφτει πολλες φορες σαν λυση...δυστυχως!

aneksartitos2 said...

αβρα: ειναι η μονη πιστευω