ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΗΣΗ...



Στην πρασινάδα κάθεσαι
κι εγώ σου το χαιδεύω
το παχουλό χεράκι σου
που τόσο το λατρεύω.

Γιατί μικρή μου μόλις με δεις
ευθύς τα κατεβάζεις ;
στο χώμα τα ματάκια σου
κι εμέ δεν με κοιτάζεις ;

Μήπως τον έχω εγώ μικρό
τον πόνο στην καρδιά μου ;
Μήπως δεν μου σηκώνεται
μια τρίχα από τα μαλλιά μου ;

Θα 'ρθω στο παραθύρι σου
θα 'ρθω να σου την παίξω
να παίξω την κιθάρα μου
κ' ύστερα να σε κλέψω.

Κι άμα δεν έβγης να με δεις
θα πάω για να χύσω,
να χύσω δάκρυα πικρά
μήπως σε λησμονήσω.

Φεύγεις και δεν λογίζεσαι
πως κάποιος την χτυπάει
χτυπάει την κεφάλα του
γιατί σε αγαπάει.

η εικονα ειναι απο petrakas.gr

8 comments:

Anonymous said...

Όποιος το έγραψε αυτο ξεπέρασε και τους μεγαλύτερους ποιητές...θα μείνει στην ιστορία!

Καλόοοοοοοοοοοοοοοο χιχιχι

ΠΡΕΖΑ TV said...

Αυριο τα παιδια πρεπει να εχουν εκπομπη αν δεν κανω λαθος...

Orelia said...

υπεροχοτατο!!!!!!!

Iliaxtida said...

πολυυυ καλοοοοο!!!!!!!! :D

aneksartitos2 said...

trelofantasmeni: εννοειται ειναι ρε παιδι μ να ξερεις απο ποιηση

πρεζαtv :δικιο εχεις

μαμα: δικιο εχεις μακαρι να χα και εγω τοσο ταλεντο

iliaxtida: τα ευσημα στο ποιητη αλλα ειναι αδυνατον γιατι θελει να διατηρησει την ανωνυμια του

Anonymous said...

Να' σαι καλά φοβεροί στίχοι με ουσιαστικό και βαθύ νόημα

Mathilde said...

Ιιιιι... Αισχρότητες..!!!


;))

aneksartitos2 said...

taradela:yep


mathilde: δεν αισχυνομαι καθολου ολοι αυτο λενε