ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΗΣΗ...

ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΕ ΠΡΟΚΑΛΕΣΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΠΟΙΗΣΗ ΟΡΙΣΤΕ ΤΑ ΤΕΚΜΗΡΙΑ...
ΟΡΙΣΤΕ ΜΑΜΑ ΝΑ ΜΗ ΛΕΣ


ΚΑΠΝΙΖΩ ΠΟΥΡΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑΝΕ ΧΑΜΟΥΡΑ
(ΤΟ ΝΕΟ ΣΟΥΞΕ!!!)


Και καπνίζω πούρα για 'σενανε χαμούρα
και καπνίζω πίπες για τα ψέματα που είπες.
Κορίτσι μου γλυκό εγώ σε αγαπούσα,
και μαλακία να έκανες εγώ σε συγχωρούσα.
Πάντα σε όλους έλεγα το πόσο σε ποθούσα
και τα λεφτά μου τα καλά για σένα τα σκορπούσα.
Μπορεί να ήτανε σωστό μπορεί ναταν και λάθος,
κανένανε δεν άκουγα απ' το μεγάλο πάθος.
Και εκεί απάνω η σχέση μας που ήτανε κανόνι,
πετάς μια φράση πούστικια "θέλω να μείνω μόνη. "
Χάλασα ένα μύριο σε κάρτες και δωράκια,
τι μαλάκας ήμουνα δεν τα 'τρωγα σουβλάκια;;; (ΚΟΡΥΦΑΙΟ??)
Για 'σενανε δεν άνοιξα μονάχα την καρδιά μου,
ανοίξανε και οι τσέπες μου και φύγαν τα λεφτά μου

12 comments:

Paranoia said...

Είναι κι αυτλη μια νέα μορφή και άποψη περί ποίησης, υπάρχουν και χειρότερα
καλή σου μέρα

bebelac said...

ναι.... τί να σου πω τώρα;;;;
πού να αναφερθώ; σε υφολογικές επισημάνσεις; στην ποιητικότητα; στο συναίσθημα, στη φόρμα;;;;τις διακειμενικές αναφορές;;;
Γέλασα πάντως! Να είσαι καλά!

Orelia said...

κοιτα..
εσυ ησουν αυτος που ειπες πως δεν ξερεις ή δεν καταλαβαινεις απο ποιηση
κι εγω σε προκαλεσα, σε κεινο το ποστ με αφορμη ενα σχολιο μου στου sigmataf, να γραψεις!

για το αποτελεσμα, εχω να πω πως μου αρεσει και το λεω με καθε ειλικρινεια, εστω κι αν εγω δε θα χρησιμοποιουσα τις εκφρασεις που διαλεξες

καλη σου ημερα

teiresias said...

Εξαίσια σατιρική ποίηση-σοβαρολογώ!

aneksartitos2 said...

paranoia: οντως υπαρχουν χειροτερα θα στο δειξω εν ελθετω χρονο

bebelac: τι να κανω το χω... ειμαι φυσικο ταλεντο

μαμα: πλακα εκανα δεν κραταω κακια χαβαλε καναμε και θυμαμαι πολυ καλα πως το ξεκινησα... οσο για τις εκφρασεις ναι ειναι κομματι της ποιητικης αηδιας

teiresia: μονο αυτο το ειδος ξερω


υποψιν δεν ειναι δικο μ μ το στειλαν με mail και για να εμπλουτισω τον εσωτερικο σας κοσμο αι να αυξησψ το μορφωτικο σας επιπεδο το παραθετω (πως τα λεω ο ο πουστης...)

AVRA said...

..με τρελα και κορδελα...!!!

α νε ξαρ τη το ς!!


σματσσσσ!

Orelia said...

βρε μπαγασα!
σκονακι εκανες;;;;;;
ευγε!
:))

και δες!
τιποτε δε θα χαρακτηριζα ποιητικη αΗδια..!
ενεκα που κι απο αυτες ακομη, κατι εχεις κανεις να κερδισει...
ασε που δεν ειναι αΗδια
ειναι ο,τι το χαρακτηρισε ο Μαντης Τειρεσιας
εκεινος ξερει!

Anonymous said...

Καλοοοοοο γελάσα !

Αυτό είναι αριστούργημα !

ΧαΧαΧα ακόμα γελάω να είσαι καλά

Mathilde said...

"Μας υπερχρέωσες!"

aneksartitos2 said...

avra ΟΛΟΙ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΨΗΛΑ 1 2 3 ΑΝΕΞΑΡΤΙΤΟΣ ΟΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕ...

ORELIA ΤΟ ΞΕΡΩ ΕΙΜΑΙ ΘΕΟΣ

trelofantasmenh οντως ειναι αριστουργημα

mathilde: ε???

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Άνεξ., χαίρομαι που έχεις βρει κέφι τρελλό κι ανυπερθέτως ανοιξιάτικο (με το που τέλειωσαν οι καταλήψεις, οι πορείες κι όλα τα σχετικά!!!).
:-))

Anonymous said...

Έλα ρε, από τη διαφήμιση της ΜΟ Μαd... "Μας υπερχρέωσες"...
Καλά, μπορεί βέβαια να μην είσαι τόσο έρμαιο της διαφήμισης όπως εγώ, αλλά είναι το νέο σουξέ!